niedziela, 20 października 2019

Wydarzenie 6
Zakodowana gimnastyka z Uczymy Dzieci Programować

Uczniowie klasy II a bardzo lubią sport i chętnie ćwiczą na zajęciach sportowych w szkole. Z ochotą przystąpili więc do wykonania tego zadania. Opowiadali o swoich ulubionych dyscyplinach sportowych, a następnie zastanawiali się, w jaki sposób przeprowadzić Ozobota od startu przez wszystkie dziedziny sportowe. Przy każdej z nich wstawili kody, które ich zdaniem najlepiej pasują do danej dziedziny, rower - podróż, balon - czekaj 3 sekundy, piłka - jedź szybko, itd. Nie zabrakło oczywiście potem ulubionej gimnastyki uczniów - zabaw z piłkami na sali gimnastycznej.











0 komentarze:

Prześlij komentarz

Projekty w Scratch


Przebiśnieg

Serce na Walentynki

Wesoła choinka

Flaga na moim domu

Wesołe samogłoski

Kotek idzie do szkoły