poniedziałek, 14 października 2019

Wydarzenie 5
Tworzymy zakodowane obrazy z Uczymy Dzieci Programować

Zadanie podzielone było na dwa etapy. Najpierw uczniowie namalowali połowę buźki według kodu dyktowanego przez nauczyciela. Następnie musieli namalować drugą część stosując symetrię. Następnie zostali podzieleni na grupy. Każda grupa losowała kartkę z połową buźki smutną lub wesołą.  Ustawiali na macie kubeczki według podanego obrazka i układali drugą symetryczną część.












Related Posts:

  • Budujemy wieże. Kolorowe kubeczki mają wiele zastosowań. Przekonali się o tym uczniowie klasy 1 A. Po wspólnej zabawie na macie, układaniu kubków kolorami oraz według podanych kodów. Postanowili w grupach budować wieże. Pracując w grupach p… Read More
  • Święto Pluszowego Misia w klasie 1 A  25 listopada obchodziliśmy Święto Pluszowego Misia w naszej klasie. Rysowaliśmy bohaterów czytanych książek. Czytaliśmy wiersze o misiach, układaliśmy krótkie rymowanki, opowiadaliśmy przygody poznanych bohaterów. Poz… Read More
  • Zakodowane dodawanie w 1 A. Dzisiaj przekonaliśmy się, że dodawanie wcale nie jest trudne i może być super zabawą. Utrwalaliśmy dodawanie w zakresie 5 na macie edukacyjnej. Zabawa polegała na odkrywaniu kolorowych kartoników z liczbami z których  … Read More
  • Spotkanie z Photonem. Photon to polski robot edukacyjny, którego zadaniem jest wprowadzenie dzieci w świat technologii, rozwijanie ich kreatywności i zdolności logicznego myślenia oraz nauczanie podstaw programowania. Taki robot odwiedził klasę 1… Read More
  • Barbórka. Barbórka, czyli Dzień Górnika tradycyjnie obchodzona jest 4 grudnia. Tego dnia przypada dzień patronki górników, świętej Barbary z Nikomedii.  Na zajęciach rozmawialiśmy o ciężkiej pracy górników, dowiedzieliśmy si… Read More

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Projekty w Scratch


Przebiśnieg

Serce na Walentynki

Wesoła choinka

Flaga na moim domu

Wesołe samogłoski

Kotek idzie do szkoły