niedziela, 20 października 2019

Wydarzenie 3
Kod niejedno ma imię z Uczymy Dzieci Programować

Uczniowie zastanawiali się, w jaki sposób można zakodowywać informacje, przypomnieli jakie mogą dać polecenia Ozobotowi, uatrakcyjnić mu trasę. Niektórzy malowali trasę różnobarwnymi kredkami, inni wstawiali swoje ulubione kody: tornado, czekaj 3 sekundy, jedź szybko, zigzag, itp.










Related Posts:

  • Odkodowujemy ukryte hasła. Realizując trzecie zadanie w ramach udziału w akcji Uczymy Dzieci Programować – Tydzień z technologią klasa 3 A  na zajęciach odkodowywała ukryte wyrazy. Następnie   w zespołach uczniowie starali się znaleźć p… Read More
  • Poznajmy się. Pierwsze dni w nowej szkole i klasie. Nowi koledzy, koleżanki, nowe twarze,  nowe miejsca. Tyle imion do zapamiętania. Życie pierwszaka nie jest łatwe.  Uczniowie klasy 1 A na zajęciach malowali swoje por… Read More
  • Dot Day. Uczniowie klasy 1 A wzięli udział w obchodach Międzynarodowego Dnia Kropki. Po wysłuchaniu historii Vashti, która dzięki kropce uwierzyła w siebie. Dzieci z zapałem wzięły się do pracy. Z kolorowych kropek powstawały prawdzi… Read More
  • Klasa I a odkodowuje ukryte hasłaUczniowie klasy I a w kolejnym zadaniu – „Od kodowania na dywanie do wirtualnej maty EduSense - odkodowujemy ukryte hasła”. Uczniowie przygotowali litery na wirtualnej macie, później zgodnie z kodem podanym przez nauczyciela … Read More
  • Wirtualna mata do kodowania. Zabawa z wirtualną matą do kodowania jest niezwykle ciekawa. Na zajęciach uczniowie klasy 1 A poznawali możliwości maty. Wspólnie wykonali obrazek zakodowany w wierszu, następnie odkodowywali samodzielnie obrazki na kratowni… Read More

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Projekty w Scratch


Przebiśnieg

Serce na Walentynki

Wesoła choinka

Flaga na moim domu

Wesołe samogłoski

Kotek idzie do szkoły