piątek, 29 marca 2019

Uczniowie klasy I a „wyruszyli” na poszukiwanie wiosny za pomocą gry planszowej z QR kodami. Wspólnie na macie przygotowali planszę do gry. Mieli za zadanie przejść od startu do mety zgodnie z wyrzuconą liczbą oczek. Drużyna, która pierwsza przeszła przez zielone pole i minęła kartkę z przygotowanymi QR kodami, musiała rozwiązać znajdującą się tam zagadkę, znaleźć właściwą ilustrację i sprawdzić rozwiązanie skanując kod przy użyciu tabletu. Drużyna, która stanęła na czerwone pole śpiewała piosenkę o wiośnie, recytowała wiersz lub wymyślała wiosenną zagadkę. Emocji było co niemiara.




















0 komentarze:

Prześlij komentarz

Projekty w Scratch


Przebiśnieg

Serce na Walentynki

Wesoła choinka

Flaga na moim domu

Wesołe samogłoski

Kotek idzie do szkoły