wtorek, 15 stycznia 2019

Z okazji Dnia Babci i Dziadka uczniowie klasy I a przygotowali trasy dla Ozobotów: ,,Słoik z konfiturą i słodkimi życzeniami" oraz "Filiżanka".
W miejsca przeznaczone na kody dzieci wstawiły sekwencję kolorów, w taki sposób, żeby
robot z miejsca startu wjechał na słoik, następnie objechał go bez wjeżdżania na zakrętkę. Ostatni kod uzupełniły w sposób, który wprowadził ruch robota w ,,pętlę zawsze”. Użyte kody to kolejno: ,,skręć w lewo”, ,,skręć w prawo”, “skręć w prawo”, ,,jedź prosto”.

Druga trasa dla robotów to ,,filiżanka”.  Zadanie polegało na takim uzupełnieniu kodów, żeby robot przejechał od startu na spodek filiżanki, następnie wjechał na jej ucho na jego końcu zatańczył. Użyte kody to: ,,skręć w prawo”, ,,skręć w prawo”, ,,wygrana wyjście”.

Po uzupełnieniu tras uczniowie pokolorowali rysunki i powiedzieli czego będą życzyć swoim babciom i dziadkom w dniu ich święta.


















Related Posts:

  • Zakodowane dodawanie w 1 A. Dzisiaj przekonaliśmy się, że dodawanie wcale nie jest trudne i może być super zabawą. Utrwalaliśmy dodawanie w zakresie 5 na macie edukacyjnej. Zabawa polegała na odkrywaniu kolorowych kartoników z liczbami z których  … Read More
  • Zakodowane bajki, baśnie, opowieści z Uczymy Dzieci ProgramowaćWydarzenie 9 Zakodowane bajki, baśnie, opowieści z Uczymy Dzieci Programować Do zadania dzieci z klasy II a zaprosiły młodszych kolegów z klasy I a. Przygotowali kolorowe historyjki obrazkowe różnych baśni, podzieleni na gr… Read More
  • Spotkanie z Photonem. Photon to polski robot edukacyjny, którego zadaniem jest wprowadzenie dzieci w świat technologii, rozwijanie ich kreatywności i zdolności logicznego myślenia oraz nauczanie podstaw programowania. Taki robot odwiedził klasę 1… Read More
  • Zakodowana matematyka z Uczymy Dzieci ProgramowaćWydarzenie 10 Zakodowana matematyka z Uczymy Dzieci Programować Dzisiaj Ozobot pomagał uczniom klasy II a utrwalić tabliczkę mnożenia w zakresie 25. To on decydował, które działania dzieci muszą wykonać, podać prawidłowy wy… Read More
  • Budujemy wieże. Kolorowe kubeczki mają wiele zastosowań. Przekonali się o tym uczniowie klasy 1 A. Po wspólnej zabawie na macie, układaniu kubków kolorami oraz według podanych kodów. Postanowili w grupach budować wieże. Pracując w grupach p… Read More

0 komentarze:

Prześlij komentarz

Projekty w Scratch


Przebiśnieg

Serce na Walentynki

Wesoła choinka

Flaga na moim domu

Wesołe samogłoski

Kotek idzie do szkoły

O innowacji

Wyzwanie Code Week 2019 z Uczymy Dzieci Programować w klasie II a


Code Week 2019

Uczymy Dzieci Programować - Tydzień z technologią

"100-lecie Odzyskania Niepodległości z Uczymy Dzieci Programować - podzielmy się radością kodowania”

Międzynarodowy Dzień Kropki

Code Week

Code Week